تو خلوتم سر و صدا نیاز ندارم
به اینهمه برو بیا نیاز ندارم
اگه دلم بگیره از تموم دنیا
به چیزی غیر کربلا نیاز ندارم
بدون تو، معذب میشم
اسیر گریه، هر شب میشم
من اومدم، که نوکر باشم
با نوکری، مقرب میشم
سلطانم، اباعبدالله
من مریضم و تویی درمانم، اباعبدالله
با تو قرص و محکمه ایمانم، اباعبدالله
از ته دلم میگم ای جانم، اباعبدالله
ای جانم، اباعبدالله…
نیومده روزی به تو سلام نکردم
هیچکسیو مثل تو احترام نکردم
چشام جلوتره ازم برای گریه
یه ذره التماس این چشام نکردم
تو هستی صاحبِ اختیارم
همیشه بودی راه چارم
اصلا واسه همینه که من
امام حسینمو دوست دارم
آقای اباعبدالله
آرزومه بات بشم همسایه، اباعبدالله
دوست دارم بازم بیام مشایه، اباعبدالله
سر به پات بدم بشم یحیایِ اباعبدالله
آقای اباعبدالله…